Zabieg akupunktury w połączeniu z bańkami szklanymi

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

2 Comments Add yours

  1. Irek pisze:

    Świetny gabinet i bardzo miła pani doktor. Wolę lekarzy medycyny mongolskiej jak lekarzy konwencjonalnych. Tutaj przynajmniej poświęcono mi dużo czasu aby postawić trafną diagnozę. Byłem na zabiegach akupunktury na ciało i bardzo sobie je chwalę! Bóle po tych terapiach na długo przechodzą.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Asia z Warszawy pisze:

    Dla mnie zawsze akupunktura i metody prezentowane na zdjęciach były czarną magią. Dopiero kiedy skorzystałam z tych metod: akupunktury oraz baniek zobaczyłam, że ma to wszystko sens, a najważniejsze, że pomogło. Nigdy nie przypuszczałam, że wyleczę się przy pomocy igieł. Polecam Asia

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

